Punkt punkt punkt...

Får börja tacka mina fina vänner i Stockholm som tog hand om mig i 24 timmar.
Andreas, Johan och Erik. Ni är rent guld för mig.


Vilket jävla sista dygn. 30 timmar utan sömn. Inget ovanligt för mig, men det känns. Det märks.

Haft några fantastiska sista dagar på veckan. Torsdags började jag på nya jobbet.
Vad kan man mer säga än, 25 härliga brudar i alla gemensam ålder, med stålhättor på fötterna och dagarna springer iväg.? Jag kommer njuta. Trivas.

Inatt var det sista på andra jobbet, såklart var det en helvete natt, med både två distrikt och regn. Men jag hade min stjärna vid sidan, Josefin, hela natten.
Vi köpte kanelbullar kl sex imorse för att få upp energin. Vi krockade, och asgarvade. Han som krockade med oss var nog bara chockad över att se hur glad man kan bli av att krocka. Oskadda, och inte vårt fel.

vaknade av ett mysigt samtal kl 12 imorse, hämtades upp. Systemet och bjuden på frukost på stan. Det gillar vi.
Vi laddar nu för ikväll, bastu, vin, öl, ostbricka, grillat, struntprat, leende, skratt och energin på topp.
Med de personerna jag tycker bäst om.

-


som jag säger. Behandla andra, som andra behandlar dig.
För att tro på orden, behandla andra, som du själv vill bli behandlad, är att tro på en lögn.


Nu knäcker jag en öl, tar en runda i skogen med min hund. Sen ska jag njuta resten av dagen.
För jag älskar livet, precis som det är här och nu.
Jag har börjat uppskatta det, verkligen.
Men jag kommer nog aldrig ifrån känslan av att ibland känna mig liten.
Och den känslan är det värsta som finns. Men famnen att krypa upp i då, är bland det finaste jag vet.


Kommentarer
Postat av: Josse

Haha sjukt rolig natt hjärtat, tack för det=) Med tanke på vår sömn denna veckan så kommer denna kvällen spåra ur redan vid 8 ikväll!! Ses snart.. Puss å kärlek

2009-11-14 @ 15:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0