Sönder av fotboll.


Mjo, visst tusan är det skillnad på gräs och trägolv? ! Det fick mina knän veta på riktigt idag när vi
hade träningsmatch i Näsum. Ny på söndag, mot ett nygammalt lag?

riktigt roligt, laget börjar mer kännas som ett lag,med vänner. Än ett gäng brudar som gör precis som man själv vill. Jag gillar det.

Jag börjar gilla allt med livet just nu. Lite tomt, självklart. Absolut. Det kommer alltid vara så.
Men jag har roligt, jag skrattar, jag njuter. Jag suger in mig allt det positiva.
Och jag tackar tjejerna i laget för detta.

Men det dära jobbet är jag inte redo för. Absolut inte, eller ?


Men jag vill aldrig mer ha ett dumt sms med obefogad skit. vill man mig något, ta det med mig.
jag har inte menat något ont. någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0