Sonic Boom Over Europe....

The Tour, "Sonic Boom Over Europe: From The Beginning To The Boom"

bild lånad från google.se

Kiss, Kiss, KISS !

På fredag släpps biljetterna som väntas ta slut på ungefär en halvtimme.
Då de kommer till Sverige den 12 Juni och spelar i Stockholm, och vidare till Malmö Stadion den 13 Juni.

Tråkigt för Sveriges rockfantaster som har även Sweden Rock Festival samma helg... men heey. vill man så går allt  !

Jag och mina vänner kommer boka biljetter på fredag, kl 10 när biljetterna släpps. Till Malmö.

Kiss är en av de få jag har kvar på min lista att se. Senast de var här, 2008, tog jag min student.

Den 13 Juni kan jag alltså stryka även de från min lista, och kvar är då Metallica & AC/DC.
Axl Rose & Ozzy ser jag dock gärna om och om igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0