What a Day !



Började lite snett med massa skumma sms imorse. Jag gillar det INTE. Varör ska det vara så tufft? Kallt, envist? Jävligt? I don't get it.


Som sagt, jag har ett hjärta av guld, inte av sten.

till jobbet, 10h framför mig. Vi jobbar ju in torsdagen och fredagen på måndagar-onsdagar.
Så tusan vad det jobbas. Härligt att sluta tolv på fredagar.

fjäskat in mig hos chefen, slipper jobba på lördag. För jag ska bannemig spela SMP sparken i Växjö med mina tjejer ! längtar så det spricker.

galna, tokiga och roliga grejer har hänt idag, telefon samtal, sms, öga mot öga.
Livet är på topp, jag känner mig som tretton igen, när livet lekte och man började trotsa mamma :)
Visst har man motgångar och vissa grejer är jobbiga som tusan, men jag har världens bästa människor runt mig som slår dessa tankar såå långt iväg från mig,så jag knappt vet att du funnits.

Att flytta in till Ysane om helgerna, tror jag att det blir något för mig.
För lördagen den 14/11, vill jag minnas om och om och om och om igen.

Godnatt allesammans. ta hand om er.



Här var jag lycklig och mådde bra. Kos 2009.
I mitt minne för alltid.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Härligt brun o fin :)

2009-11-21 @ 12:39:00
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0