Var tar veckorna vägen ?



Helt slut i rutan. Förbannad blir jag när folk ringer och väcker mig.
När de vet att jag jobbar nätter?
Okej, min nya arbetsgivare var det dock. men ändå  ? :)

Inatt var det bra att jobba. När jag står på jobbet så ringer telefonen. Vem tusan ringer mig mitt i natten ?
det var ett glädjande samtal, jag blev varm i hela kroppen !

Snart kommer älskade Mamma hem, sen ska jag ner till hennes kontor och busa lite.
Vad går upp emot Mor och Dotter ? Inget !

Jag måste tacka alla för i lördags. kanon.

nu ska jag försöka få Tobias att söka lite jobb i Norge.Varför inte liksom? Äventyr.
Jag har avskytt tanken på Norge alltid, men tanken på att vara kvar här, avskyr jag ännu mera.

Men endå, så hoppas jag lite på, att vi får lägenheten i stan.
Dock inte den på stortorget, nej nej nej.
Jag vet, jag är född i fiskens tecken. Beslutsångest är berömt i den månaden !




Kos 09, Jag saknar det så himska mkt.
Tack Älskling, för två underbara veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0