vi testar något nytt.



Igår kväll tog jag tag i det, och beställde nytt löshår.
vi får hoppas att chansningen är god, då det är lättare när man är i affären själv och kan jämföra färgerna.
I Stockholm och Malmö har ja alltid köpt mitt hår, i fysiska butiker !

Jag chansade på ett Europeiskt hår, lite dyrare men inte sönder behandlat som Indiskt hår blir, då Indiska kvinnor inte föds blonda. 
detta är antagligen ryskt hår, och klart det är behandlat, men de är ju ljusare i sig från början och behöver inte denna enorma blekningsprocessen.

jag klickade på express, då får man det på en dag, för en lite summa extra pengar.

ringde dit idag och kollade så det verkligen var på väg, och de lovade mig att någon snubbe skulle kl 9-10 knacka på min dörr imorgon bitti !

 

Ni anar inte vilken befrielse detta är ! Att kunna ha en tofs! En rejäl sådan !

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Halloj =) jag hade det i blött hår, men inte så jättelänge, minns inte riktigt hur länge det var i faktiskt, men håret blev ganska lätt trassligt när man silverschamponerar det =S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0