Vila i Frid.



Idag sänkte vi ner din urna.
Och vilka konstiga tankar. Är det de enda som blir kvar?
Så lite, så... Ingenting ?


En ruskig dag, men fåglarna kvittrade för fullt.
Idag var det endast Mormor, Barn, Barnbarn och barnbarnsbarn som var där.
tryggt, säkert och lugnt.

nu ska du äntligen få vila i frid, du har fått din önskan om att inte ligga i en kista.

- "Jag ska inte ligga och få massa grus i ögonen" var din komentar, du och din bror alltid använde.

Saknaden är gigantisk. Att aldrig mer, någonsin få se dig är ofattbart.
jag Älskar Dig Morfar, du gjorde mitt liv värt något.
aldrig har jag upplevt sådant mörker,som livet kretsar i utan dig.

Vila I Frid.
jag glömmer dig aldrig.

Var inte rädd, i sanden finns det spår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0