Det blev inte riktigt som jag tänkt mig.

Nee, från att imorse efter jobbet ha en positiv inställning till dagen, så började den negativt, och slutar, tjaaa. inte så noga.

Jag vet inte vad jag gör för fel ? Men hur kan allt vara så mörkt ?

Men, min pärla till chef i Karlskrona gjorde min dag till en gnutta solsken, hon har skickat ett arbetsintyg och, för att vi aldrig har träffats, utan endast har kontakt i telefon, var detta ett otroligt arbetsintyg.
Jag fick fort skicka iväg ett sms till henne. Till svar fick jag.

- Du är min pärla.

Nej. nu tusan tar vi nya tag imorgon. det är mycket som ska göras.






Då en dag stundas, när allt ska rivas upp, men vi ska ändå få ett slut.
Jag förstår inte hur det ska ta ett slut, när det knappt hunnit börja.
Du ska få din vila, vi ska visa vår kärlek, vördnad och tacksamhet för allt vackert du fört med dig i livet.
Visat oss livets gåva, hur vi ska gå tillväga.
Det är som jag träffat dig igår, pratat och skrattat. Du är så nära min hornhinna, jag ser dig så klart.
Så full av liv, kärlek och styrka.
Jag önskar jag bara kunde få prata med dig igen, skratta med dig, höra på dina skämt.
Jag saknar dig så otroligt mycket min älskade Morfar. Jag vet att du vill att vi ska leva lyckliga. För vi möts en dag. Det sägs att änglar inte har tidsbegrepp, för dig är det kanske bara en stund. men för mig är det en hel evighet.
Men jag har aldrig varit så tom. Jag vill bara ha dig här. Du var allt och lite till för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0