En pusselbit i vardagen.

Ibland kan tankar och känslor verkligen ta över en hel dag.
Jag avskyr tänkar och känslor vid de tilfällerna. De senaste veckorna har jag blivit kall, jag slår i från mig sådant jag inte trivs med, jag känner inget längre. Mitt liv är inte som det ska. Jag fattas en stor pusselbit. Någonstans ?




Har suttit och dillat med mina CV i några dagar nu, nu är jag nöjd. Eller blir jag nöjd ?
Ååå, jag vet inte !

Men lite jobbsök har blivit av. Alltid lika roligt, eller ?

Ikväll skulle jag på middag med mina forna arbetskamrater från Filmcentrum. Där jag jobbade mellan 2005-2007. Jisses vad tiden går ! men Amanda som ska flytta till Göteborg, blev kvar där. så vi får träffas en annan kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0