jag undrar...



Jag vill bara stryka ett sträck över det som hänt.
Att du är förlorad vill jag inte minnas. Det ska vara som förr.

Min värld kommer aldrig bli sig lik, och jag kan inte gå vidare.
För utan dig, är jag ingenting.

Min Älskade Morfar och fadersgestalt. Det gör ont att du inte är här hos oss.
Vi behöver dig, varje sekund av vårt liv.


men jag hoppas du säger ifrån, mannen som var den första att lämna mig.
jag hoppas du hämnas hårt från mig.

Ingen kommer någonsin kunna vara som du.
Jag Älskar Dig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vet hur det känns gumman! Hör av dej om du vill ha någon att prata med eller bara någon som lyssnar! Puss puss

2009-09-11 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0