Look at me.

Galet dålig bild, men stövlarna är underbara och jag älskar dem.
Tiamo är verkligen ett sko märke jag har fallit för !




Dagens klädsel skulle sett ut så hära, men herrejäklar, höstens väder rivstartar med solsken och sommarvärme.


Det börjar dock bli tufft i garderoben att hitta svarta plagg, vitt säger mormor att det går lika bra. Jag har hängt på hennes trend om att gå sorjeklädd fram till begravningen. Det är vackert och respektfullt.
Men jag anser, ska man visa att man sörjer, är svart den rätta färgen.



men nej, det blev shorts och t-shirt ist.
Nu ska jag till skomakaren, med de båda skorna som är med på bilderna.
jag tänker rädda klackarna innan jag ens använt dem !

ps, jag ska träffa Ina också. Sist jag gjorde det var nog i maj månad . Tok !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0